Onze klanten staan op nummer één. Goede bereikbaarheid gaat voor ons verder dan alleen de bereikbaarheid op werkdagen én in het weekend. Het ontstaat juist door echt te luisteren naar onze klanten, afspraken na te komen en oplossingen te bieden. Ook als we daarvoor een stap extra moeten zetten. Of we nu gebeld worden (inbound) of (potentiële) klanten bellen (outbound). Is dat ook jouw werkwijze? Dan kun je bij ons echt impact maken.

Klant eerst

De wereld om ons heen verandert snel en daarmee ook de diensten en producten voor de klant en daardoor de vragen van en samenwerking met de klant. Dit verloopt nog niet altijd optimaal. We willen onze klanten goed en snel van dienst zijn. Daarom werk het Eneco Customer Care team agile. Agile werken betekent in kleine teams goed samenwerken. Meer focus aanbrengen. Nieuwe ideeën snel toetsen in de markt en direct reageren op feedback van de klant. Om zo sneller resultaten te behalen. Op naar een excellente klantervaring!

Wat doe je nu eigenlijk afl. 2

In deze tweede aflevering van de videoserie neemt marketinganalist Anne haar moeder Lydia een dagje mee. Wat is dat nou, marketinganalistenwerk? En boksen op het werk?

Wat doe je nu eigenlijk

In de eerste aflevering van deze videoserie krijgt onze Head of Data Joleen een bezoekje van haar vader Cees. Want weet Cees eigenlijk wel wat zijn dochter nu eigenlijk doet? Joleen neemt haar vader mee op rondleiding en laat hem zien hoe haar dagen eruit zien bij Eneco. Spoiler: Cees had het wel geweten, als hij jong was had hij ook wel bij Eneco willen werken.

Onze klantenservice plat? Dat laat jij niet gebeuren!

Wilma heeft - zoals ze zelf zegt - wel iets analytisch. Dat, en haar interesse in techniek en prima soft skills brachten haar bij Eneco op het kruisvlak van business, operations en IT.