De klant op één

De toekomst is nu. Dat beseft Eneco maar al te goed. Daarom zetten we alles op alles om in 2035 klimaatneutraal te zijn. Werk je bij Customer Services, dan speel je hierin een cruciale rol. Jij helpt klanten bij hun persoonlijke energietransitie. Wil jij het verschil voor de klant maken? Dan ben je hier helemaal op je plek.

Energie is een hot topic

De afdeling Customer Services staat in het midden van de energietransitie. Zo helpen we onze klanten bij vragen over hun energieverbruik en energierekening en denken we mee hoe ze kunnen verduurzamen. Wat we horen, vertalen we door naar de rest van de organisatie.  

Daarvoor gebruiken we de schat aan data en de nieuwste innovaties, zoals voice bots. Jij vertegenwoordigt dus de stem van de klant en draagt zo bij aan een betere wereld.

Dit krijg je van ons

Werk met inhoud

Samen een duurzame missie

Duurzaamheid zit hier echt in het DNA. Zo stimuleren we reizen met het openbaar vervoer, eet je een gezonde lunch in de kantine en krijg je korting op zonnepanelen.
Bijdragen aan de energietransitie

Dynamisch werk met veel afwisseling

Je duikt bij Customer Service in de dynamiek van de dagelijkse operatie, maar zet je ook in voor innovatie van onze afdeling. Zo kunnen we klanten nóg beter kunnen helpen.
Werk en privé in balans

Een flexbudget bovenop je salaris

Staat er een grote reis op je bucketlist? Met ons flexbudget kan je extra vakantiedagen kopen. Laat je je flexbudget liever uitbetalen? Dat kan ook.
'Bij Eneco zien ze je talenten en word je uitgedaagd. Daardoor heb ik veel geleerd.'

Aileen

Proces expert

Waar wil jij impact maken?

De afdeling Customer Services bestaat uit drie domeinen: Back Office, Credit Management en Customer Care. Welke past bij jou?

Customer Care

Bellen, mailen, chatten en appen – bij de afdeling Customer Care staat de klantervaring verbeteren centraal. Als klantexpert beantwoord je de vragen en los je de problemen op van onze klanten. Van consument tot grootzakelijk. Het effect van je werk zie je terug in de klanttevredenheidsscores en andere performance indicatoren zoals First Time Right & Quality. Zo houden we onszelf scherp en blijft de afdeling in beweging.

Back Office

Bij de Back Office doen we alles om te zorgen dat onze klanten tijdig een juiste en volledige factuur krijgen voor alle producten en diensten die zij bij ons afnemen. Er komt van alles bij kijken: contractvoorwaarden aanpassen, overheidsmaatregelen invoeren en meterstanden monitoren. Zo dragen wij met o.a. data analisten bij aan tevreden klanten en het versnellen van de energietransitie.

Credit Management

Kan een klant zijn rekening niet in één keer betalen? Dan neemt de afdeling Credit Management het over. Hier zetten we alles op alles om samen met de klant tot de best passende oplossing te komen. En dat is empathisch werk, want je verplaatst je in de situatie van de klant en gaat het gesprek aan over zijn financiële situatie. Een baan waar je dus écht iets voor de ander kunt betekenen. Voldoening gegarandeerd!

Bij Eneco draag ik bij aan een missie die me aanspreekt én haal ik iedere dag het beste uit mezelf.

Samuel

Data analist

Wordt dit jouw springplank?

'Customer Services is een springplank naar de rest van de organisatie en daar ben ik trots op. We noemen het ook wel ‘the new talent factory’', vertelt Sandra, director Customer Services. 'Als je zo nauw met de klant hebt samengewerkt, beschik je over de juiste skills om door te groeien naar een volgend team.'

Zie ik je binnenkort?

Jessica: "'Leuk om samen te verkennen of jij bij Eneco past".

Jessica Verhoef – van de Ridder

Senior Corporate Recruiter
+31 (0)6 – 83 20 53 09
Meteen de nieuwste vacatures in je mailbox?

Wil je onze nieuwste vacatures in je mailbox ontvangen?

Activeer jouw Job Alert